Skip to main content

მერვე დღე

        მოდულის მსვლელობისას გადავხედე საკვანძო შეკითხვებს. ასევე განვიხილეთ ერთმანეთის საკვანძო შეკითხვებიც  და მივეცით უკუკავშირი. შევიტანეთ ცვლილებები საკვანძო შეკითხვებში. ეს შეკითხვები დაეხმარებათ მოსწავლეებს ჩაწვდნენ პროექტის შინაარსს. ჩემი შეკითხვები გამომდინარეობს მიზნებიდან და პროცედურებიდან. გავე- ცანით ფასილიტაციის ნიმუშებს, რომელიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა პროექტის თემისადმი ინტერესის აღძვრას, მოლოდინების განსაზღვრას, პროცედურებისა და ვადების გაცნობას.. ვიუვერმა გაგვაცნო ის, თუ  ტექნოლოგიები როგორ ეხმარება მოსწავლეებს პროდუქტიულობის გაზრდაში და სასწავლო პრაქტიკის გაუმჯობესებაში. შევქმენით ფასილიტაციის ნიმუში, რომელსაც გამოვიყენებ პროექტის შუაში. პროექტის პროცედურებში შევიტანეთ ცვლილებები.

Comments

Popular posts from this blog

მეცხრე დღე

ჩემი პროექტის პორტფოლიო - "სოფელი გუშინ ,დღეს ,ხვალ" კურსის მეშვეობთ მიღებული ახალი ცოდნიდან ყველაზე დიდ გავლენას მოსწავლეთა სწავლის პროცესზე იქონიებს პროექტებით სწავლების დანერგვა. მოსწავლეთა მხარდაჭერის სავარჯიშოები, თანამშრომლობა, ფასილიტაცია. სწავლა-სწავლების წონითი წილი მოსწავლეზეა გადატანილი. ის სწავლობს 21-ე საუკუნისა და მაღალი სააზროვნო უნარებს.

მეორე დღე

ამ მოდულმა  გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიების დაგეგმვის პროცესში. მნიშვნელოვანია პროექტის თემატიკის სიღრმისეული კვლევა; აქტივობები დავალაგოთ მარტივიდან რთულისაკენ. სწორად მოვახდინოთ თითოეული მოსწავლის როლის განსაზღვრა პროექტის მიმდინარეობისას; ცოდნის შეძენის პროცესი უნდა იყოს საინტერესო და გამოყენებადი თითოეული მოსწავლისათვის; მოსწავლეებმა შეძლონ სოფელზე ზრუნვა და იფიქრონ მომავალში მის განვითარებაზე. 

მეშვიდე დღე

მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების რუბრიკა-ჩეკლისტი მოცემულიუ მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი და ურთიერთდამოკიდებულება რამდენიმე თვალსაზრისით: ჩვენ შევქმენით ელექტრონულ ფორმატში სავარჯიშო, ჟურნალი, სქემა, რომელშიც მოცემულია კონკრეტული ინსტრუქცია, არის მინიშნებები , რომლის წაკითხვის შემდეგ ბავშვი დამოუკიდებლად შესძლებს, რომ ეს სავარჯიშო შეასრულოს. აქვე ივითარებს თვითრეგურილების უნარსაც. გეგმის შაბლონში შევიტანეთ დიფერენცირებული სწავლების მიდგომები არაქართულენოვანი, ნიჭიერი და სპეციალური საჭიროებების ბავშვებისათვის. ეს მომცემს საშუალებას ყველა ტიპის და მზაობის ბავშვი ჩავრთო საპროექტო აქტივობებში.