ეს მოდული დამეხმარა დავკვირვებილიყავი რა გავლენა შეიძლება ჰქონდეს ინტერნეტს სწავლის პროცესზე, კერძოდ: პროექტის პრეზენტაცია შევაფასეთ ჩემსავე საშუალებით, ამით მომეცა საშუალება კონსტრუქტიული უკუკავშირი მიმრცა ჩემი კოლეგისათვის. იგივე მიმეღო მისგანაც. ეს შეფასების ფორმები შეიძლება გამოვაყენებინო ბავშვებს, რათა სიღრმისეულად ჩასწვდნენ შესასწავლ საკითხებს.
გავეცანით საავტორო უფლებებს , თუ როგორ გამოვიყენოთ ლეგიტიმურად ინტერნეტში მოძიებული მასალა და გავაცნობ მოსწავლეებს. ჩემი პროექტის ფარგლებში დავიცავი საავტორო უფლებები და შევავსე საავტორო უფლებების მარტივი შაბლონი.
საძიებო სისტემაში გავეცანი ბუკმარკის გამოყენებას და საძიებო სისტემის დიაპაზონის შევიწროვებას.
შევქმენით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი მოსწავლის შესაძლებლობების გათვალისწინებით. ისინი საკვანძო საკითხებთან დაკავშირებით აკეთებენ ჩანაწერებს და ქმნიან პრეზენტაციებს.
გავეცანით საავტორო უფლებებს , თუ როგორ გამოვიყენოთ ლეგიტიმურად ინტერნეტში მოძიებული მასალა და გავაცნობ მოსწავლეებს. ჩემი პროექტის ფარგლებში დავიცავი საავტორო უფლებები და შევავსე საავტორო უფლებების მარტივი შაბლონი.
საძიებო სისტემაში გავეცანი ბუკმარკის გამოყენებას და საძიებო სისტემის დიაპაზონის შევიწროვებას.
შევქმენით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი მოსწავლის შესაძლებლობების გათვალისწინებით. ისინი საკვანძო საკითხებთან დაკავშირებით აკეთებენ ჩანაწერებს და ქმნიან პრეზენტაციებს.
თემატიკისა და ცნებების უკეთ გაგების მიზნით კარგადაა გამოყენებული ტექნოლოგიები, სადაც ჩანს 21-ე საუკუნის უნარ ჩვევების გამოყენება, დავალება სწორად და სრულყოფილადაა შესრულებული. ყოჩაღ ბავშვებო.
ReplyDeleteლელა ძალიან მომეწონა,როგორც ვიზუალურად ისე თემატურად. მოსწავლეები იყენებენ ტექნოლოგიებს თემატიკისა და ცნებების უკეთ გაგებისთვის, თემატიკის შესაბამისი უნარ-ჩვევებისა განვითარებისთვის.მსგავსი დავალების შექმნა საშუალებას იძლევა მოსწავლეებს განუვითარდეთ 21-ე სკ.უნარ-ჩვევები,როგორიცაა თანამშრომლობა,ინფორმაციის კლასიფიკაცია,საღი მსჯელობის აღქმა.
ReplyDelete