Skip to main content

მეოთხე დღე

   ეს  მოდული დამეხმარა დამეხმარა გამეანალიზებინა განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით. კერძოდ:
 შევაფასებ მოსწავლეთა წინარე ცოდნას ვმვ ინსტრუმენტის გამოყენებით. გავუწევ მონიტორინგს, რომლითაც დავადგენ პროგრესის რომელ საფეხურზეა მათი ცოდნა, უნარ-ჩვევები. თვითრეგულირებისა და თანამშრომლობის რეგულირებისათვის მივცემ განმავითარებელ კომენტარს . ასევე, მოსწავლეებს მივცემ განმავითარებელ კომენტარს მეტაკოგნიტური უნარების გასავითარებლად.

Comments

Popular posts from this blog

მეშვიდე დღე

მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების რუბრიკა-ჩეკლისტი მოცემულიუ მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი და ურთიერთდამოკიდებულება რამდენიმე თვალსაზრისით: ჩვენ შევქმენით ელექტრონულ ფორმატში სავარჯიშო, ჟურნალი, სქემა, რომელშიც მოცემულია კონკრეტული ინსტრუქცია, არის მინიშნებები , რომლის წაკითხვის შემდეგ ბავშვი დამოუკიდებლად შესძლებს, რომ ეს სავარჯიშო შეასრულოს. აქვე ივითარებს თვითრეგურილების უნარსაც. გეგმის შაბლონში შევიტანეთ დიფერენცირებული სწავლების მიდგომები არაქართულენოვანი, ნიჭიერი და სპეციალური საჭიროებების ბავშვებისათვის. ეს მომცემს საშუალებას ყველა ტიპის და მზაობის ბავშვი ჩავრთო საპროექტო აქტივობებში.