Skip to main content

მეექვსე დღე

მიმდინარე მოდული დამეხმარა გამეცნობიერებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისიტ.
  პორტფოლიოს რუბრიკა დამეხმარა, რომ ჩემი კოლეგის მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი შემეფასებინა და მიმეცა მისთვის განმავითარებელი კომენტარი.
   ვიუვერში ვნახეთ შეფასების მეთოდისა და ინსტრუმენტების აღწერა, რომელიც წილადების პროექტში იყო.
  პროექტის გეგმის შაბლონში გავაკეთეტ ცვლილება ჩემ მიერ დაგეგმილ შეფასების მეთოდების მიხედვით.
   მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის გამოვიყენე რუბრიკა, ჩეკლისტი, რომელსაც ადაპტირება გავუკეთებ და შევქმნი შეფასების ინსტრუმენტს, რომელის მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის მჭირდება.

Comments

Popular posts from this blog

მეცხრე დღე

ჩემი პროექტის პორტფოლიო - "სოფელი გუშინ ,დღეს ,ხვალ" კურსის მეშვეობთ მიღებული ახალი ცოდნიდან ყველაზე დიდ გავლენას მოსწავლეთა სწავლის პროცესზე იქონიებს პროექტებით სწავლების დანერგვა. მოსწავლეთა მხარდაჭერის სავარჯიშოები, თანამშრომლობა, ფასილიტაცია. სწავლა-სწავლების წონითი წილი მოსწავლეზეა გადატანილი. ის სწავლობს 21-ე საუკუნისა და მაღალი სააზროვნო უნარებს.

მეორე დღე

ამ მოდულმა  გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიების დაგეგმვის პროცესში. მნიშვნელოვანია პროექტის თემატიკის სიღრმისეული კვლევა; აქტივობები დავალაგოთ მარტივიდან რთულისაკენ. სწორად მოვახდინოთ თითოეული მოსწავლის როლის განსაზღვრა პროექტის მიმდინარეობისას; ცოდნის შეძენის პროცესი უნდა იყოს საინტერესო და გამოყენებადი თითოეული მოსწავლისათვის; მოსწავლეებმა შეძლონ სოფელზე ზრუნვა და იფიქრონ მომავალში მის განვითარებაზე. 

მეშვიდე დღე

მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების რუბრიკა-ჩეკლისტი მოცემულიუ მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი და ურთიერთდამოკიდებულება რამდენიმე თვალსაზრისით: ჩვენ შევქმენით ელექტრონულ ფორმატში სავარჯიშო, ჟურნალი, სქემა, რომელშიც მოცემულია კონკრეტული ინსტრუქცია, არის მინიშნებები , რომლის წაკითხვის შემდეგ ბავშვი დამოუკიდებლად შესძლებს, რომ ეს სავარჯიშო შეასრულოს. აქვე ივითარებს თვითრეგურილების უნარსაც. გეგმის შაბლონში შევიტანეთ დიფერენცირებული სწავლების მიდგომები არაქართულენოვანი, ნიჭიერი და სპეციალური საჭიროებების ბავშვებისათვის. ეს მომცემს საშუალებას ყველა ტიპის და მზაობის ბავშვი ჩავრთო საპროექტო აქტივობებში.