მიმდინარე მოდული დამეხმარა გამეცნობიერებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისიტ.
პორტფოლიოს რუბრიკა დამეხმარა, რომ ჩემი კოლეგის მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი შემეფასებინა და მიმეცა მისთვის განმავითარებელი კომენტარი.
ვიუვერში ვნახეთ შეფასების მეთოდისა და ინსტრუმენტების აღწერა, რომელიც წილადების პროექტში იყო.
პროექტის გეგმის შაბლონში გავაკეთეტ ცვლილება ჩემ მიერ დაგეგმილ შეფასების მეთოდების მიხედვით.
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის გამოვიყენე რუბრიკა, ჩეკლისტი, რომელსაც ადაპტირება გავუკეთებ და შევქმნი შეფასების ინსტრუმენტს, რომელის მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის მჭირდება.
პორტფოლიოს რუბრიკა დამეხმარა, რომ ჩემი კოლეგის მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი შემეფასებინა და მიმეცა მისთვის განმავითარებელი კომენტარი.
ვიუვერში ვნახეთ შეფასების მეთოდისა და ინსტრუმენტების აღწერა, რომელიც წილადების პროექტში იყო.
პროექტის გეგმის შაბლონში გავაკეთეტ ცვლილება ჩემ მიერ დაგეგმილ შეფასების მეთოდების მიხედვით.
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის გამოვიყენე რუბრიკა, ჩეკლისტი, რომელსაც ადაპტირება გავუკეთებ და შევქმნი შეფასების ინსტრუმენტს, რომელის მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის მჭირდება.
Comments
Post a Comment