Skip to main content

მეექვსე დღე

მიმდინარე მოდული დამეხმარა გამეცნობიერებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისიტ.
  პორტფოლიოს რუბრიკა დამეხმარა, რომ ჩემი კოლეგის მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი შემეფასებინა და მიმეცა მისთვის განმავითარებელი კომენტარი.
   ვიუვერში ვნახეთ შეფასების მეთოდისა და ინსტრუმენტების აღწერა, რომელიც წილადების პროექტში იყო.
  პროექტის გეგმის შაბლონში გავაკეთეტ ცვლილება ჩემ მიერ დაგეგმილ შეფასების მეთოდების მიხედვით.
   მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის გამოვიყენე რუბრიკა, ჩეკლისტი, რომელსაც ადაპტირება გავუკეთებ და შევქმნი შეფასების ინსტრუმენტს, რომელის მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის მჭირდება.

Comments

Popular posts from this blog

მეშვიდე დღე

მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების რუბრიკა-ჩეკლისტი მოცემულიუ მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი და ურთიერთდამოკიდებულება რამდენიმე თვალსაზრისით: ჩვენ შევქმენით ელექტრონულ ფორმატში სავარჯიშო, ჟურნალი, სქემა, რომელშიც მოცემულია კონკრეტული ინსტრუქცია, არის მინიშნებები , რომლის წაკითხვის შემდეგ ბავშვი დამოუკიდებლად შესძლებს, რომ ეს სავარჯიშო შეასრულოს. აქვე ივითარებს თვითრეგურილების უნარსაც. გეგმის შაბლონში შევიტანეთ დიფერენცირებული სწავლების მიდგომები არაქართულენოვანი, ნიჭიერი და სპეციალური საჭიროებების ბავშვებისათვის. ეს მომცემს საშუალებას ყველა ტიპის და მზაობის ბავშვი ჩავრთო საპროექტო აქტივობებში.